sobota 3. září 2016

Triatlon Pardubice


Dneska jsem si dal svůj desátej letošní triatlon, tentokrát sprintík ve svým krajským městě, 🏊 750, 🚴 20, 🏃5. Konkurence byla fakt obrovská a tak jsem s výsledkem velmi spokojenej, z téměř 150 startujících jsem skončil celkově 36. a 9 v kategorii. 

Byla to moje první zkušenost s bezhákovým triatlonem a to mě děsně sedí, a i po hodně ostrým kole, kde jsem najel průměrnou rychlost 37,1 km/h, mně zbylo dost sil na to, abych to ještě slušně rozběhl, a na konec to ještě po otočce ve druhým kole zrychlil až na tempo 3,58 min/km na posledním kilometru. Jinak celkově běh s průměrem 4,11 min/km. 

Soupeře jsem stahoval jak na kole, kde mě nikdo nepředjel, tak i na běhu, ale tam mně to jeden týpek natřel 😃, byl prostě lepší a na zádech měl provokativní nápis: "run for fun" . Jediný s čím sem hrozně nespokojenej je plavání, ale makám na tom! Více bude v příspěvku našem facebookovým profilu SBR-TRI TEAM LITOMYŠL

Žádné komentáře: